Blog

Czasy, gdy zwykłe ogłoszenie rekrutacyjne  wystarczyło, by otrzymać kilkaset CV kandydatów już dawno minęły. Nowe pokolenia wchodzą na rynek pracy zmieniając zasady gry. Szczególną rolę odegrali tzw. Milenialsi postawili swoje warunki podkreślając, że teraz jest czas pracowników, nie pracodawców. Według niektórych Czytaj dalej »

02
062017

Budowanie własnego wizerunku jest normą w świecie biznesu. W branży medycznej jest to widoczne jak na dłoni – pacjenci coraz bardziej sprawdzają opinie o danym lekarzu. Możliwości weryfikacji opinii jest wiele – fora internetowe, grupy na mediach społecznościowych czy poproszenie Czytaj dalej »

20
042017

Etyczny PR w medycynie teoretycznie zakłada klasyczne działania Public Relations. W praktyce uwzględnia pozytywne i negatywne aspekty zabiegów medycznych. Stawia to przede wszystkim pacjenta w sytuacji pełnej wiedzy na temat korzyści i skutków ubocznych planowanych zabiegów.   Jest też szczerym Czytaj dalej »

15
032017

Światowy katalog pomysłów, tablica inspiracji i marzeń, portal do kolekcjonowania fotografii i dzielenia się nimi z innymi – właśnie tak określany jest Pinterest. To królestwo wizualnych treści ma już ponad 150 mln użytkowników! Dlaczego przedsiębiorstwa mają szansę sprzedawać swoje produkty Czytaj dalej »

15
032017

Media społecznościowe podatne są na nowe mody, które szybko rozprzestrzeniają się w sieci i angażują tysiące internautów. Jakie korzyści daje firmom branie udziału w internetowych wyzwaniach? Chwilowa moda? Nigdy nie wiadomo co tak naprawdę może wywołać sytuację, w której użytkownicy Czytaj dalej »

07
032017

Nowa forma komunikacji jaką jest H2H staje się popularna, ponieważ bazuje na emocjach, kreuje historię i wywołuje uczucia. Ludzie chcą kupować ze źródeł, które potrafią nawiązać z nimi relacje i nie traktują ich bezosobowo. W strategii Human2Human chodzi o to, Czytaj dalej »

21
022017

2017 rok będzie z pewnością bardzo wymagający dla marketerów i działów PR. Możliwości dystrybucji treści zmieniają się praktycznie każdego dnia! Jeśli chodzi digital – zdecydowanie najwięcej do powiedzenia będą miały serwisy Google, YouTube i Facebook, które cały czas inwestują sporą Czytaj dalej »

12
022017

Super Bowl – czyli futbol amerykański, który jest najbardziej popularną dyscypliną w USA. Czas finału Super Bowl – to dla przeciętnego Amerykanina święto. Już od wielu lat przyjęło się, że poza emocjami sportowymi dużą cześć uwagi przyciągają również reklamy, które pojawiają Czytaj dalej »

05
022017