O SZKOLENIU

Ewolucja kanałów komunikacji w Sieci jest w fazie ciągłego przeobrażania. Media społecznościowe podlegają nieustannym zmianom, które każdego dnia należy obserwować. Dlaczego? Ponieważ tylko wtedy można mieć pewność, że wykorzystane zostaną najlepsze dostępne narzędzia, zbudowany kreatywny content i skierowany w odpowiedniego odbiorcę. Uczestnicy społecznej wymiany doświadczeń szukają rzeczywistości tam, gdzie mają prawo do informacji i przyjemności. Ten nowy model całkowicie zmienia dotychczasowe reguły zarządzania przedsiębiorstwem i tworzenia strategii reklamowych. Poruszanie się w Internecie „zmusza” do konstruowania własnej, wyróżnialnej dla środowiska Sieci tożsamości komunikacyjnej.

Świat mediów społecznościowych jest dziś najszybciej rozwijającą się płaszczyzną komunikacji z potencjalnymi klientami. Wynika to przede wszystkim z trzech aspektów:

  • szybkiej reakcji (feedback) odbiorcy
  • dużego zasięgu przy możliwie niskim (ekonomicznym) budżecie
  • różnorodności kanałów sprzedaży i ich funkcjonalności

W dobie nowoczesnych technik i narzędzi, jakimi dysponują media społecznościowe, sukces sprzedaży jest prawie gwarantowany. Prawie, bo nie wszystkie miejsca w Sieci są odpowiednie dla każdej branży. Pokażemy Ci, z jakich  warto skorzystać oraz nauczymy, w jaki sposób nie tylko zbudować relację z klientem, ale przede wszystkim ją utrzymać.

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu systemu reklamowego serwisu Facebook, przyswoją sprawdzone metody z zakresu reklamy w mediach społecznościowych. Dodatkowo uczestnicy nauczą się jak planować strategię reklamową oraz będą potrafili tworzyć skuteczne kampanie reklamowe. Uczestnicy zdobędą umiejętności z zakresu targetowania i budżetowania kampanii reklamowych będę umięli planować i nadzorować kampanie reklamowe w serwisie Facebook.

Efekty szkolenia:

Głównym celem szkolenia jest przekazanie najnowszej wiedzy dotyczącej systemu reklamowego w serwisie Facebook.com oraz pokazanie uczestnikom jak dobrać odpowiednią strategię reklamową do swojego biznesu. Wprowadzenie wiedzy pozyskanej na szkoleniu w życie pozwoli na efektywniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego. Dobra i skuteczna optymalizacja kampanii reklamowej jest ważna z biznesowego punktu widzenia i może się przyczynić do sukcesu przeprowadzonej kampanii reklamowej.

 

Na szkoleniu przedstawione są skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody prowadzenia kampanii na Facebooku. Zastosowanie tej wiedzy pozwoli na skuteczne pozyskanie nowych klientów.

Grupa docelowa szkolenia:

Pracownicy działów marketingu, PR, sprzedaży. Właściciele firm, handlowcy.

Pobierz Szczegółowy Plan szkolenia:

 

Jak wygląda szkolenie?

Pierwszy dzień: to przede wszystkim spora dawka wiedzy na temat mediów społecznościowych, algorytmu Facebooka, omówienie bezpłatnych metod zwiększających zasięgi postów. Wstęp do systemu reklamowego w czasie, które przedstawiam podstawowe funkcjonalności narzędzia reklamowego. Pokazuję jak stworzyć strategię reklamową w oparciu o dotychczasowe doświadczenia.

Drugi dzień: dalsze omówienie funkcjonalności narzędzia reklamowego na przykładzie przeprowadzonych kampanii reklamowych. Drugi dzień to przede wszystkim więcej praktyki dla uczestników szkolenia, każdy ze słuchaczy będzie miał do przygotowania kilka kampanii reklamowych w czasie, których będę na bieżąco pomagał w rozwiązaniu konkretnych problemów. Tutaj zdecydowanie kładę nacisk ewaluacje warsztatu – każdy z uczestników będzie miał moje wsparcie przy tworzeniu reklam.

Uwaga!!:

Każdy z uczestników szkolenia ma dodatkowo zapewnioną godzinną konsultację z trenerem już po zakończonym szkoleniu w terminie dogodnym dla uczestnika.

 

Szkolenie prowadzi:

Marcin Janowski

Właściciel agencji SPACE PR. Doradca, konsultant z zakresu E-PR, oraz Komunikacji w Social Media.

Jako wykładowca akademicki prowadzi zajęcia z zakresu: Public Relations, E-PR, Personal Branding, Employer Branding, Content Marketing, Marketing Polityczny, Komunikacji Kryzysowej w Internecie, Social Media, CSR-u. Na co dzień aktywny obserwator mediów społecznościowych i nowych technologii. Przewodniczący Śląskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W SPACE PR odpowiada za tworzenie strategii wizerunkowych i komunikacyjnych.

Tylko w ubiegłym roku przeprowadził ponad 300 godzin szkoleniowych z zakresu social media oraz systemy Facebooka Ads.

Szkolił min. Centrum Nauki Kopernik, Kopalnia Soli w Wieliczce, Sodexo Polska, T-mobile, AutoDesk.

 

 

Masz więcej pytań? Śmiało zapraszamy do kontaktu:

Kontakt:

e-mail: marcin.janowski@spacepr.pl

tel: +48 695 945 746

Zapisz się: