Mickiewiczowskie Dziady nikogo już nie interesują, Andrzej świętuje swoje imieniny z mniejszym rozmachem, a znicze zaduszkowe nie wzbudzają takich emocji jak świecące wydrążone dynie. Amerykańskie tradycje i święta nieuchronnie zalewają nasz polski rynek.

Od  Black Friday przez Dzień Świstaka po Święto Dziękczynienia.  W końcu to świetna okazja marketingowa.

W tym roku marki również nie zawiodły. Przed Wami kolejny, subiektywny przegląd akcji  marketingowych na polskich facebookowych kanałach marek.

 

Marka Krakus od jakiegoś czasu bryluje w naszych podsumowaniach. Komunikacyjne złoto!

Katowicki akcent – kraftowe freaki z Upojonych i ich największe strachy!

Żywiec na zawsze w naszych sercach i zestawieniach!

źrodło: Facebook marki Żywiec

Lumiko straszy… krową! Można poprowadzić kreatywnie profil zakładu mleczarskiego? Można!

McDonald’s, tylko mi bez takich! Zawał murowany!

Na polskim fanpage’u marki Guinness sugerują aby do picia ich piwa bez kija… tfu kosy lepiej nie podchodzić.  Przekaz tkwi w prostocie.

źródło: fanpage na Facebooku marki Guinness

Mała Pracownia podaje tutorial na „odpętanie” opętanych ręczników. Swoją drogą – świetne gadżety, jesteśmy zakochani od jakiegoś czasu!

Ceneo w tym roku nawiązuje do znanego amerykańskiego horroru z 1999r. Co Wy na to?

 

Marka Orange straszy czarnymi scenariuszami!

Ze strrrrasznym pozdrowieniem,

Magdalena Tomaszewska

Social media strategist